torsdag 28 januari 2010

Bettan Tradingen 27/1

Hej.

Gårdagen fortsatte som dom föregående dagarna, d v s att jag var en av dom som fick med mig lite på pluskontot på Betfair.

Körde som vanligt lite pre-match trading och sen lite scalping.

Igår använde jag dock en lite annan strategi än vanligt på matchen mellan Man U-Man C.

Satt och ticktradade lite på Ö/U 3.5 efter City´s 2-1 mål och fick ihop lite grönt runt om. Mot slutet av matchen lägger jag sen över allt plus på en lay av U 3.5 då matchen gick upp lite i tempo när båda lagen såg ut att gå för vidare avancemang.

Fick igenom layen på 1.18 och några minuter senare gör Man U 3-1 och spelet sitter.

Detta spel hade jag inte lagt om jag inte hade legat så bra till för dagen som jag gjorde och det gav klart mer än vad jag hade grönt så det hjälpte upp dagens resultat väsenligt, i procent räknat:-).

Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 5479.36:-

Ticktrading: 547:-
Swingtrading: Upp till 109:-
Pre-match trading: 2739:-

Dagens mål: 1% i vinst d v s 54:-.
Utfall/resultat: +3.64% = +199.99:-
På kontot: 5679.35:-



Det finns några intressanta matcher ikväll, får se om jag hinner trada något.

Tja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar