fredag 29 januari 2010

Svärmor är ju här....

Och vi käkade en god middag med gott vin, snackade skit osv, osv....

Men kunde jag hålla mig borta från Betfair?

Nej!!! Haha.

Jag kände bara att jag var tvungen att kolla oddsläget inför matchstart på matchen mellan Hamburg och Wolfsburg. Jag hade naturligtvis kollat lite statistik tidigare på dagen och när jag flippar upp oddsen för U2.5 mål ser jag att 2.24 tradas för tillfället (för högt, se nedan), jag lägger mig på spela 2.26 och får igenom det några minuter senare, går och smuttar på lite vin, kommer tillbaka till datorn när matchstartalarmet (långt ord) piper i min mjukvara och tradar ut till 2.20, svårare än så behöver det inte vara.

Angående statistiken, dom senaste 10 mötena mellan dessa 2 lag har genererat exakt 2.5 mål i snitt och det är vad dom flesta Betfair lirare kollar på, däremot så är dessa båda lags övergripande målsnitt (alla matcher) 1.82 mål per match och tittar man på det snittet så är oddset 2.26 jag fick igenom WAY TO HIGH (matchen slutade 1-1). Dessutom VET JAG att det övergripande målsnittet vinner mer pengar i längden än vad snittet dom senste 10 matcherna gör, det är liksom uppkollat:-).

Bara för att bloggen handlar om vad jag gör med 5000:- på Betfair så betyder inte det att jag är nybörjare, jag har byggt rulle förut :).

Den enda traden ovan/nedan fixade 1% målet för dagen/sessionen med lätthet.

Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 5864.14:-

Ticktrading: 586:-
Swingtrading: Upp till 117:-
Pre-match trading: 2032:-

Dagens mål: 1% i vinst d v s 58:-.
Utfall/resultat: +1.29% = +75.93:-
På kontot: 5940.07:-



Nu är det verkligen helg, här sitter jag lite salongsberusad och ser fram emot helgens fotbollsmatcher och dom är många, love it:-)

Hörs i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar