fredag 29 januari 2010

Tradingen igår 28/1.

Tradingen igår gick lysande, enda lilla plumpen var när jag gjorde en 500:- (1.02) tröstlay på Egypten vid ställningen 0-2 och Algeriet hade två man utvisade, haha, dom fick sen sin 3:e man utvisad samt att Egypten gjorde 0-3 så det var bara att glömma.

Dom tog jag dock tillbaka med råge i slutet på matchen då båda lagen helt uppgivet slutade lira boll och mer eller mindre gick omkring med bollen och väntade ut tiden.

Jag kastade mig på köp och fick U 3.5 mål till 1.20, 5 sekunder senare när hela marknaden ser vad som händer rasar oddset ner till 1.06 och jag grönar ut mig, bra och snygg scalp om ni frågar mig:)

Övriga trades är gjorda pre-match.


Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 5679.35:-

Ticktrading: 567:-
Swingtrading: Upp till 113:-
Pre-match trading: 2839:-

Dagens mål: 1% i vinst d v s 56:-.
Utfall/resultat: +3.25% = +184.79:-
På kontot: 5864.14:-



Det blir ingen trading idag då det inte finns något för mig att lira på då jag måste ha livebilder (det är en regel). Eventuellt kanske jag kör lite pre-trading på en match, vi får se, svärmor med gubbe kommer på besök så jag kanske inte kan komma ifrån.

Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar