lördag 23 januari 2010

Mitt Betfair Experiment.

Hallå.

Tänkte här redovisa mitt lilla Betfair experiment. Bloggen kommer jag att använda mest till att redovisa mina egna siffror för mig själv men för dom som vill hänga med går ju det naturligtvis bra. :-)

Betfair kontot som jag börjar med kommer att ligga på 5000:- och följande är några regler som jag har satt upp. Regel dokumentet är ca 2 A4 papper långt men här är det väsentligaste.

Hur?

Tick och swingtrading på Betfair.
För ticktrading: Upp till 25% av saldot.
För swingtrading: Upp till 2% av saldot.
Vid pre-match trading: Upp till hela konto saldot.
Mål per trading session: 1% vinst.
Mål per månad: 20% vinst.

Tradingen sker med progressiv staking plan, d v s att varje dag sätts en ny betsize utifrån storleken på Betfair kontot.

Där har ni det i korta drag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar