söndag 7 februari 2010

74 kronor var målet igår. (SLAKT)

Det gick aningen bättre, om vi säger så. SLAKT är ett annat ord som kommer upp när jag tänker på det, haha.

Det har naturligtvis med mängden matcher och därför mängden marknader att göra, ju fler desto bättre för mitt resultat.

I övrigt har jag inte så mycket att berätta om gårdagen, det var bara att grinda på och det gjorde att Betfairrullen ökade med över 10% igår :-).

Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 7455.03:-

Ticktrading: 745:-
Swingtrading: Upp till 148:-
Pre-match trading: Upp till hela kontosaldot.

Dagens mål: 1% i vinst d v s 74:-.
Utfall/resultat: +10.53% = +785.22:-
På kontot: 8240.25:-

4 kommentarer:

  1. Kul att det går bra för dig!
    Jag förstår inte hur du lyckas undkomma mål i varje match du tradar! Hur många sekunder har du en trade levande? Du vet att det är minst 5 sek fördröjning på alla streamar?
    Hur gör du vid ev mål? Tar du förlust direkt, eller vad har du för planer? För det kommer att komma mål. Kanske flera matcher i rad, och då måste en bra förlustplan finnas.
    Tack för intressant blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Tjena Robin.

    Om det blir ett mål när jag ligger inne i marknaden så betyder det att jag har gjort en riktigt, riktigt dålig trade.

    ALL ticktrading tas i ickelägen, där sannolikheten för mål är i det närmaste noll så nej, mål behöver inte komma:-)

    SvaraRadera
  3. OKej,men hur många sekunder är du inne då? Hur många ticks nöjer du dig med?
    Det är ju iof ganska svårt att veta när det läge och inte eftersom streamen aldrig är riktigt LIVE.

    SvaraRadera
  4. Ett tick i taget, sen är det ju beroende på situation, vid längre avbrott ligger jag naturligtvis kvar längre.

    Det gäller också att ta rätt trades, rätt saker måste hända på planen samt att oddsen måste vara rätt.

    Många trades scratchas ju naturligtvis och/eller rödas också.

    Man måste vara riktigt på tårna hela tiden så att säga.

    SvaraRadera