lördag 13 februari 2010

Milan-Udinese (kunde inte hålla mig).

Det var ju tänkt att jag inte skulle trada något igår men något gick fel med den planeringen, haha.

Kunde inte låta bli i att peta lite pre-match på U2.5 mål, fick med mig odds på 1.97 och fick sen utgröningen på 1.94. Kunde sen inte hålla mig utan lägger mig på 1.97 igen, får igenom det men på den här traden löser stopp/lossen ut på 1.98 så jag grönar runt om för saftiga 25 spänn. Återinvesterar dessa på ett passivt resultatspel som inte går hem (det här var ett rent bett).

Ser sen på livescoren att målen tickar in och när Milan gör 3-1 i 57:e minuten kan jag inte hålla mig längre och rusar in på kontoret för att tick-trada lite :). Udinese reducerar sen till 3-2 och jag får mitt favvoläge för tick-trading.

Använde mig flera gånger utav en högre betsize (som jag skrev om igår) och det gav verkligen bra utfall.

Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 8534.14:-

Ticktrading: Upp till 2133:-
Swingtrading: Upp till 170:-
Pre-match trading: Upp till hela kontosaldot.

Dagens mål: 1% i vinst d v s 85:-.
Utfall/resultat: +5.55%% = +473.99:-
På kontot: 9008.13:-



Många matcher att köra på nu Lörd-Sönd, det brukar dyka upp fantastiska lägen i cup-matcher och det gillar i vilket fall jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar