måndag 1 februari 2010

Betfair igår 31/1.

Tja.

Tänker inte vara långrandig.

Som jag nämnde igår så hade Betfair jätteproblem med sin API och vid vissa tidpunkter även siten, det var svårt att lägga spel, se spel osv. Det är rent av pinsamt om någon frågar mig och hade det inte varit för den låga likviditeten så hade jag bytt till Betdaq direkt.

Så, gårdagen som hamnade på plus skulle egentligen ha hamnat på PLUS men eftersom jag gör misstaget att trada under dom förhållanden som rådde får jag skylla mig själv.

I korthet, tradade matchen Roma-Sienna när API´n slutar funka och mjukvaran låser sig. Strax efter det kan jag bara sitta och titta på när Roma gör ett snyggt mål och maxförlusten är ett faktum.

Räddade dock upp detta med lite världsmästartrading på resultat marknaden i matchen mellan Arsenal-United.

Som sagt, kunde ha blivit en kanondag men pga av mitt eget misstag blev det bara en bra dag.

Idag går vi in i Februari så det är dags för mig att knåpa ihop den första månadsrapporten, återkommer om det senare.

Endast 1 match av intresse för mig ikväll så det blir väl att peta lite med den, om API´n funkar dvs.

Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 6374.62:-

Ticktrading: 637:-
Swingtrading: Upp till 126:-
Pre-match trading: 3187:-

Dagens mål: 1% i vinst d v s 63:-.
Utfall/resultat: +4.60% = +293.27:-
På kontot: 6662.25:-



På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar