måndag 15 februari 2010

SexHundraFemtioTreKronorOchTrettioFyraÖre...

lyckades jag trada ihop på Bettan igår. Jag önskar att det kunde vara Lörd-Sönd hela veckan, den saken är klar, jag vill ha FLER veckomatcher damn it. :-)

Blir ingen större utläggning idag, CP-AV matchen finns ju livebloggad nedan, tog sen några resultat spel som gick år skogen samt att jag bokade Zvonareva vid matchboll i Tanasugarns serve och ställnigen 15-40, hon kom upp till 30-40 sedan var det färdiglekt.

Utöver det var det tick-trading och lite swingtrading som gällde.

Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 10294.48:-

Ticktrading: Upp till 2573:-
Swingtrading & Stopp/loss: Upp till 205:-
Pre-match trading: Upp till hela kontosaldot.

Dagens mål: 1% i vinst d v s 102:-.
Utfall/resultat: +6.34% = +653.34:-
På kontot: 10947.82:-

2 kommentarer:

  1. Hej! Kolla in sidan och tyckte att det gick riktigt bra för dig? har du några tips hur man ska börja om man vill betfair:trada, har ingen erfarenhet tidigare, har du några tips?

    SvaraRadera
  2. Tjena Anonym.

    Kul att du läser bloggen och ja, hitills går det riktigt bra :-)

    Oj, jag är väldigt dålig på att ge tips. Mitt råd är att läsa så mycket du kan om Betfair, det finns många bloggar därute som handlar om Betfair.

    Är du inte medlem i Sportstrading.se kan jag rekommendera det, finns mycket läsvärt där och där hänger jag också en del.

    Sen gäller det att studera marknaderna, vad händer med oddsen vid mål, utvisningar, game/set vinst i tennis o s v sen gäller det att pröva sig fram tills dess att man hittar en strategi som känns bra och som fungerar.

    Det gäller också att ha koll på pengarna, rätta mun efter matsäck så att säga.

    SvaraRadera