tisdag 16 februari 2010

Första Förlustdagen!

Tja folks.

Igår inkasserade jag min första förlustdag sedan jag drog igång det här projektet.

Skrev ju igår om att min stopp/loss löste ut när jag pre-match tradade och det var det enda som hände i bettingväg igår.

Tanken var att jag skulle gå in och börja tick-trada lite men familjen samt OS skidåkningen tog över så det är med stor sorg i hjärtat jag postar minus siffror idag. :-)

Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 10947.82:-

Ticktrading: Upp till 2736:-
Swingtrading & Stopp/loss: Upp till 218:-
Pre-match trading: Upp till hela kontosaldot.

Dagens mål: 1% i vinst d v s 109:-.
Utfall/resultat: -1.73% = -190.36:-
På kontot: 10757.46:-



Champions League matcher ikväll, som jag har väntat på att det ska dra igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar