torsdag 11 februari 2010

Igår bröt jag en regel...

Hur rimmar det med ordet disciplin??

Inte fan låter det bra, inte i mina öron i vilket fall, nu blev det ingen stor skada men ändå. När såna saker händer mig så är mitt hjärta och mitt kära Arsenal mer eller mindre alltid inblandat.

Hade en tanke sen i Måndags att jag helt enkelt skulle spela på resultatet 0-0 med tanken att kliva av innan halvtid då jag helt enkelt räknade med en mycket jämn och målsnål match, vilket det ju blev. Vad gjorde jag då, jo, jag spelade en komb på Ö1.5 mål samt resultatet 1-0, det var bra avkastning på komben och mitt hjärta skrek ju efter Arsenal mål.

Det gick mindre bra, i halvtid står det 0-0 och jag blir tvungen att röda ur mig, t o m över min stop/loss gräns.

SPELA ALDRIG MED HJÄRTAT FÖR FAN. :-) Nu vann ju grabbarna tack och lov ändå men hjärtlir är sällan bra för Betfair rullen.

Nu tog jag igen lite av det röda på U1.5 mot slutet av matchen så matchen ordnade upp sig någorlunda.

Hoppar sen över sista kvarten till Everton-Chelsea där Everton leder med 2-1, guldläge att ticktrada lite. Får med mig några riktigt bra oddssvep och trots fadäsen i Arsenal matchen räddas kvällen upp till ett bra plus resultat.

Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 8336.08:-

Ticktrading: 833:-
Swingtrading: Upp till 166:-
Pre-match trading: Upp till hela kontosaldot.

Dagens mål: 1% i vinst d v s 83:-.
Utfall/resultat: +2.37% = +198.06:-
På kontot: 8534.14:-



Förmodligen blir det ingen trading idag och imorgon (knappt några matcher) så på återseende i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar