tisdag 9 februari 2010

Back in town....

förhoppningsvis back in business snart.

2 kommentarer:

  1. Hej, har du ngn exit strategi vid tidigt mål.
    i 11-13 % av matcherna sker ju ett mål första 10 minuterna. Tradar själv på liknande sätt men har svårt att hantera just den situationen.
    Is i magen..ta förlusten.. vet inte riktigt.
    Lycka till med din målsättning och fortsätt med din blogg

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym.

    Tack för din kommentar.

    Jag använder mig inte av någon exit strategi när jag ticktradar. Jag tradar enbart icke situationer där det helt enkelt inte kan bli mål.

    Om jag skulle trada när bollen är i spel och låt säga under dom första 10 minuterna skulle jag använda mig av någon form av hedge, t ex boka U4.5 som försäkring men jag kör inte så.

    Lite svårt att förklara vad jag gör och jag är inte säker på att jag vill förklara heller. :-)

    SvaraRadera