söndag 7 februari 2010

Lucky Luke Ain´t Got Shit On Me.


Som jag sa igår så händer det saker när man tradar och här är vad som hände igår och vad som hindrade mig från att sätta en PERFEKT trading dag.

Satt och ticktradade matchen mellan Hull-Man C, mycket bra match av Hull btw, och jag samlar på mig lite grönt på U3.5 mål. När oddset är nere i 1.11 så lägger jag en utgröning (se bild) men på något magiskt sätt, och snabbare än Lucky Luke, så lyckas jag dubbelklicka och lägger alltså ett utgröningsbett och sen blir det en lay som sopar bort allt grönt och istället hamnar jag på rött för U3.5 mål och en bra summa grönt (synd att det inte blev ett mål till) på Ö3.5.

Jag hade lagt bettet, såg utgröningen och sen bytte jag marknad, märkte ingenting förrens matchen var slut och det fattades pengar, haha, fy fan, my triggerfinger is tha shit.

Här har ni en bild på spektaklet, notera dom 2 bokaliren som är lagda kl 16.53. Där har ni ett dubbelklick in the works.



Återkommer snart med en liten rapport från igår, nu ska jag käka frukost först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar