torsdag 18 februari 2010

Betfair igår, patetiskt X 10

Tja folks.

Igår var jag inte imponerad någonstans, det mesta var patetiskt och här kommer en patetiskt lista.

1. Betfairs site och API.
2. Betfairs site och API.
3. Betfairs site och API.
4. Betfairs site och API.
5. Betfairs site och API, fixa skiten någon gång.
6. Betfairs site och API, tycker det är konstigt att siten alltid slutar fungera mot slutet av matcherna, SPOOKY.
7. Arsenal, fy fan vad dåliga dom var.
8. Arsenals keeper Lukasz Fabianski, sälj skiten, han platsar för fan inte i ett korplag ens, det var det sämsta jag har sett någonsin.
9. Sol Campbell, trots målet, dags att pensionera sig kanske?
10. Jag själv, urusel trading.

Postar återigen en förlustdag, inte mycket, men det skulle ha varit en plus dag så det grämer mig en aning.

Resultatspelet är inget att säga om, jag tar då och då ett outsider bet på målmarknaden för när det någon gång går åt rätt håll blir det fruktansvärt bra betalt. Hade spelat på 0-3 till Arsenal och egentligen gick ju det spelet in för direkt eller indirekt så gjorde ju Arsenal alla 3 målen. :-)

Ö/U 2.5 är inte att säga mycket om heller, pre-tradade lite före matchen och jag blev utstoppad ett par gånger så det var bara att röda ut och gå vidare.

Ö/U 3.5, helt normal ticktrading.

SEN så kommer vi till -200 posten, här var mitt Arsenal hjärta framme och spökade för det är en skolbokstrade SOM SATT men som jag höll kvar för det kändes ju så bra där ett tag med kvitteringen och press på Porto. ELLER HUR, 2-1, pang, idiot. Hade/SKULLE grönat den traden till över 100% vinst på bettat kapital men min sjuka hjärna gled över åt gambling hållet:-)

I övrigt, hamnade riktigt i zonen när jag tickade på Ö/U 3.5 och när det känns som bäst så slutar Betfair att fungera, alltså, jag blir så jävla (ursäkta) arg så det inte är sant, vi snackar om världens största oddsbörs och att dom inte har koll på sina servrar är riktigt uselt, punkt.

I och med det slutade tradingkvällen men tanken var att jag skulle in och sno åt mig några tick i PL matchen men det gick mig också om intet, jävla skitservrar.

Dagens betsizer:

På kontot innan dagens drabbning: 11456.65:-

Ticktrading: Upp till 2864:-
Swingtrading & Stopp/loss: Upp till 229:-
Pre-match trading: Upp till hela kontosaldot.

Dagens mål: 1% i vinst d v s 114:-.
Utfall/resultat: -0.77% = -88.97:-
På kontot: 11367.68:-

2 kommentarer:

  1. jadu jag torskade 3200 igår pga att den först kraschar då jag inte kan trada ut hade nollat annars. sen när betfair kommer igång igen får jag turligt nog chansen att trada ut men betfair sidan visar då fel siffror i det gröna och röda och den visar bara vissa bet som blivit matchat i mina bets så helt omöljigt att veta om mitt bet jag la blivit matchat eller inte, eller hur jag ligger till alls nu, och api n visar andra siffror om hur jag ligger till.. så i paniken eftersom det var slutet av matchen i tiebreak så lägger jag bet för att jämna ut det röda jag nu måste ta men det händer ingenting, till slut tror jag själv att jag vunnit eftersom jag är grön på den spelare som vinner men i själva verket var jag röd! en riktig soppa. tog en printscreen och skickade in till dom där det visar när matchen är slut att jag är grön och även att det inte fanns info om mina matchade bet.

    svaret jag fick var: Tack för ditt mail! ursäkta för det inträffade men vi har inget ansvar i detta hälsning betfair helpdesk.

    /tompa

    SvaraRadera
  2. Tjena Tompa.

    Hade liknande problem som dig, fast förra gången det var strul med API'n, turligt nog handlade det inte om många bet så jag hade lite koll på hur allt låg och hur jag låg till.

    Ett sånt svar du fick från helpdesken är fan under ALL kritik.

    Jag hoppas faktiskt att några stora marketmakers ska gå över till Betdaq, det är allt som behövs. Någon, några utav dom måste ju också tröttna tycker man.

    Så fort det blir lite mer drag på lila siten börjar jag där, inget snack.

    SvaraRadera