söndag 14 februari 2010

Swingtrade in action.

Tja folks.

Här kommer en swingtrade live.

Crystal Palace gör 1-0 i 24:e minuten.
Jag spelar Aston Villa till odds 3.50
Aston Villa kvitterar i den 35:e minuten.

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med den ännu.

Kan gröna runt om för 124:- eller nolla CP och sitta kvar med 268:- på Aston Villa, det lutar åt det senare.



EDIT 1.

Tar bort risken och sitter kvar med allt grönt på AV.

Vid CP mål grönar jag runt om och tar ev en ny trade.

Vid AV mål grönar jag runt om och lägger sen AV för 50% av vinsten.



EDIT 2

CP gör 2-1 och jag grönar runt om för en KRAFTIG vinst:-) Tar ingen ny trade utan går nu över till tick-trading, om det dyker upp något läge vill säga.



EDIT 3

Fan, skulle ha tagit en trade till, AV kvitterar till 2-2. Dock fick jag med några oddsmoves på U3.5 innan målet föll.



Det känns som jag är klar med den här matchen.

EDIT 4

Jag var inte klar, haha. Fick med lite på slutet av matchen, många bäckar små.



Kommer inte att blogga och trada samtidigt någon mer gång, det här var en engångsföretelse så förvänta er ingen mer livetrading, hehe.

4 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Har använt Betfair sedan en tid tillbaka. Ser mig som nybörjare även om jag börjar få hyfsat bra koll på hur oddsen brukar röra sig i olika situationer osv.
    Undrar om du använder något slags program för din trading. Inte är du inne på Betfair.com eller? Vad kostar det? Finns det till Mac? Var laddar man ner det?

    Tacksam för svar!

    SvaraRadera
  2. Nä, helt sant. Fokus gäller - blogga och trada samtidigt är definitivt inte att rekommendera. Jag brukar inte ens chatta eller göra annat som påverkar min uppmärksamhet i fel riktning under tradingen.

    SvaraRadera
  3. Tjena Sierra.

    Kul att du läser bloggen.

    Japp, jag använder mig av en mjukvara när jag tradar. Jag själv använder Bintekos Fairbot (gör en sökning) vilket i mina ögon den mest prisvärda mjukvaran, kostar $99 för 1 år. Den finns vad jag förstår inte till Mac dock:(

    SvaraRadera
  4. Tjena TP.

    Så rätt, det var första och sista gången jag gjorde det, hehe. Vet inte riktigt vad som flög i mig.

    SvaraRadera